Mission Beach en een ziekenhuisbezoek

23 september 2015 - Airlie Beach, Australië

Papegaaien voeren Rose Gums

Voor ons vertrek uit het treehouse hebben we gekeken bij het voeren van papegaaien en een kangoeroe soort ter grootte van een rat. Erg grappig om te zien en een leuke uitleg van de eigenaresse van het resort. Daarna in de auto richting het volgend vakantiehuis. Halverwege hebben we een stop gemaakt en een wandeling gemaakt door en stukje regenwoud. De wandeling eindigde bij een uitkijktoren. Hier hebben we de broodjes opgegeten. Daarna was het nog een klein stukje naar Mission Beach.

Mamu Canopy SkywalkUitkijk op Mamu Skywalk

Wat een geweldig Beach huis. Groot, schoon, bbq, tuin en 100 meter bij het strand vandaan. De meiden kunnen lekker in het water spelen en het zand is van een uitstekende bouwkwaliteit. Heerlijk op het strand gespeeld en daarna lekker bbq-en.

Uitzicht uit Beach House op zeePrivé strand Mission BeachZandkastelen bouwen

Saar en Fien Mission Beach

Helaas werd Saar niet lekker, tegen de 40 graden koorts en het werd niet minder. Toch maar even naar het ziekenhuis en daar kwam uit een tropische griep. Gelukkig geen zonnesteek of iets anders subtropisch. Als de koorts aanhoudt kunnen we antibiotica halen. Na drie dagen hoge koorts hebben we dat maar gedaan. De kuur sloeg na een dag aan, maar het is een heel vies goedje en we hebben een Elsa pop moeten beloven als de kuur is afgerond. Vooruit maar papa en mama slapen ook beter als iedereen gezond is. Rest wel de rekening van het ziekenhuis van Aus$ 800 (560 euro) maar dat wordt verzekeringswerk. Misschien kunnen we de rekening van de Elsa pop ook declareren!

Op weg naar Airlie Beach
We laten Mission Beach, zonder tropische koorts en met antibiotica bij ons, achter ons en rijden naar  Airlie Beach een rit van 7,5 uur. Het was best en mooie rit. Barry heeft twee levende kangoeroes gezien en daarnaast en heleboel aangereden aan de kant van de weg. Wij vonden het een mooie rit maar hebben alle entertainment trucjes weer uit de kast moeten halen voor de dames. Maar bestemming Airlie Beach is voor het donker gehaald.

1. Stefanie:
    23 september 2015
    Heerlijk, we kunnen meelezen met jullie verhalen en genieten van de prachtige foto`s! Fijn dat Saar weer beter is! Kijken weer uit naar het volgende verhaal!
  2. Aad en ida:
    24 september 2015
    Schitterend het strand ,wat een speelparadijs voor de kids.
    Aan de foto,s te zien lijkt het wel of jullie alleen op een onbewoond eiland zitten. :)

aad en ida knuffffffff xxx