Laatste stop - Yering in Yarra Valley

20 oktober 2015 - Yering, Australië

En dan kom je na zes weken, aan het einde van de Great Ocean Road, aan in de Yarra Valley. Wederom een wijngebied en we worden bij ontvangst hartelijk begroet door Brett, die later nog een fles bubbels brengt en later nog knuffels voor de meiden. Het is een golfbaan in aanleg, waar achter nog een aantal mooie cottages gelegen zijn. Een mooi plekje om even bij te komen voor de lange vliegreis terug. En inclusief golfkar, we kunnen niet golfen maar scheuren  wel met zijn vieren over de golfbaan naar het clubhuis voor een drankje.

YeringGorgeCottageKangarooinvoortuinalweer
We doen het lekker rustig aan (wel weer kangoeroes die onze nachtrust verstoren). We bezoeken nog een waterval, we bekijken nog een rivier met een grote dam, we bezoeken Yering Station, waar je lekker wijnen kunt kopen. En dan is het dinsdagavond. De meiden naar bed en voordat we de laatste fles soldaat maken (het wordt weer serieus sporten als we terug zijn), pakken we alles in voor de terugvlucht naar Amsterdam. We eindigen met de airco binnen, want het is buiten gewoon te heet. De wind komt namelijk uit de woestijn. Ook laad de tablet bijna niet meer op,  gelukkig gebeurd dit aan het einde van de vakantie, maar misschien zit die er even doorheen. Op naar Nederland!

LieveknuffelsWatervalletje

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Niels:
    20 oktober 2015
    Succes met de terugreis! Ik heb braaf alle verhalen gelezen :) Kom maar snel langs om persoonlijk alles nog is te vertellen!
  2. Aad en ida:
    20 oktober 2015
    Barry en Floor bedankt voor alle mooie reisverhalen .Wij hebben met jullie mee genoten van jullie droomreis.Wij wensen jullie een hele goede reis terug en tot weerziens.

knuff en veel liefs xxx

aad en ida
  3. Toos Oudhoff:
    20 oktober 2015
    Floor en Barry leuk om jullie ervaringen en belevenissen zo gevolgd te hebben en voor ons ook herinneringen aan het mooie en prachtige Australië.
    Goede terugreis en aankomst weer thuis. Toos en Jan.
  4. Stefanie:
    20 oktober 2015
    Jemig, dan zit jullie vakantie er weer op! Wat hebben jullie het prachtig gehad. Succes straks met de vliegreis terug naar huis en fijn om elkaar volgende week weer te zien. Dikke kus van ons allemaal
  5. Alma:
    20 oktober 2015
    Erg leuk om jullie reisverhalen te lezen.
    Goede terugvlucht!
  6. Carina:
    21 oktober 2015
    Fijne vlucht terug naar Nederland!!
    Dank jullie wel voor jullie prachtige foto's en verhalen.

Groetjes!!
  7. Judith:
    21 oktober 2015
    Hallo allemaal,
    Een rustige terugreis gewenst.
    Huis en tuin zijn helemaal in orde.
    Welkom, Judith.