Weer thuis

23 oktober 2015 - Amsterdam, Nederland

Woensdag zijn we in de regen vertrokken vanaf ons laatste vakantiehuis. Alsof Australië verdrietig is dat we weggaan. We rijden naar de luchthaven leveren de auto in en checken in voor het eerste deel van de vliegreis.

De vlucht naar Hong Kong duurt 8,5 uur, de meiden slapen natuurlijk alleen het laatste uurtje. In Hong Kong een overstap van 2,5 uur en hup in het vliegtuig naar Amsterdam. Deze vlucht duurt 11,5 uur en na boarden slapen we allemaal 6 uur, hoera dan gaat de tijd een stuk sneller. We landen op Schiphol waar de betrouwbare familie taxi, met ontbijt, ons op staat te wachten. Door de kou, regen en de ochtend file rijden we naar huis. We zijn weer thuis en worden verwelkomd met bloemen, Australische wijn (die blijft nog even dicht, we gaan echt op rantsoen) en lieve berichten.

Wat is de tijd gevlogen en wat hebben we een fantastische reis gemaakt:

• We hebben circa 5.000 km links gereden
  • We hebben 9 watervallen gezien
  • We hebben 15 keer bbq gegeten
  • We hebben veel wijn en bier gedronken
  • We hebben zeker 10 keer bij een haard gezeten
  • We hebben 14 reisverhalen geschreven en hierop veel leuke en lieve reacties gekregen

Een mooi avontuur met ervaringen, kennismakingen en mooie beelden. Een reis die synoniem staat voor waar het bij rijkdom echt om gaat: samen beleven. Op naar nieuwe belevenissen!

Next96km_australie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carina:
    23 oktober 2015
    Fijn om te horen dat jullie zo intens hebben genoten en dat alles goed is gegaan; en inderdaad wat een rijkdom.
    tot gauw!!
  2. Carla:
    24 oktober 2015
    Wat fijn om te lezen dat jullie goed thuis zijn gekomen en zoveel mooie ervaringen hebben opgedaan. Ja daar gaat het echt om, de dingen die je met elkaar beleeft. Dit kunnen ze jullie nooit meer afnemen en nogmaals bedankt veer het meebeleven. Groetjes Carla